Zlatý cop

neděle 3. listopadu 2013
Tak. A už je to upečeno. Pohádkový sešit Zlatý cop. Jeho autorkou je Alena Vorlíčková. Alena je vlastně taková moderní sběratelka pohádek, což mi přijde úplně fantastické. Že někdo v dnešní době sbírá a sepisuje pohádky. Alenka loví ve slovinských vodách, pohádky překládá a upravuje tak, aby se dobře četly i těm, které čtení normálně "bolí". Další info o projektu Pohádky pro společné čtení, ostatní pohádkové sešitky i možnost objednávky najdete na těchto stránkách.  
Mám velkou radost, že jsem mohla ilustrovat zrovna tuto pohádku. Je sice drsnější a smutnější, než bývá u pohádek zvykem, ale možná i proto je tak poutavá a čtivá. Obrázky mi úplně samy skákaly na papír, tak moc mě příběh víly se zlatým copem inspiroval. Už je tedy konečně na světě - "moje" barevná knížka. Jupí! 

11 komentářů:

  1. Milá Oringle,
    nádherné obrázky ..... s těmi se bude knížečka prodávat sama ..... přeji ti krásnou neděli a moc gratuluji ke knížce, musíš být nadšená ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že jsem, mám obrovskou radost! Děkuji. P.

      Vymazat
  2. Nádherná spolupráce Péťo! Tvoje obrázky jsou moc krásné a knížkám (nezůstane u jedné, jsem si jistá..) budou moc slušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Leni, krásná spolupráce... Taky doufám, že není poslední:-) Díky! P.

      Vymazat
  3. To je náádhera! :)) Moc se mi tvoje obrázky líbí, mají takové zvláštní kouzlo :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  4. Musí být úžasné být součástí něčeho takového :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!